Hi Gamepedia users and contributors! Please complete this survey to help us learn how to better meet your needs in the future. We have one for editors and readers. This should only take about 7 minutes!

Explosivos Remotos

De Fortnite Wiki

Este artigo é um esboço. Você pode ajudar Fortnite Wiki ao expandir isso.

Explosivos Remotos são armadilhas explosivas consumíveis Predefinição:Raritytext no Salve o Mundo e também no Battle Royale. Ele permite que o jogador possa detonar uma explosão à distância. Pode ser encontrado em Lhamas de Suprimentos, Baús de Tesouro, Saques de Chão ou Entregas de Suprimentos em grupos de 4. O jogador pode segurar um máximo de 10 Explosivos Remotos.[1]

Não há limite de distância para Explosivos Remotos, o que significa que as explosões alcançam +1.000m.

Atributos[editar | editar código-fonte]

Explosivos Remotos
Explosivos remotos icone.png

Mudanças[editar | editar código-fonte]

Patch 4.2 (May 16, 2018)
Remote Explosives
  • They will now damage all structures within range, whether or not they are visible from the explosion center.
  • Damage radius and throw distance have been increased.
  • Delay between sequential explosions has been reduced from 0.25 seconds to 0.175 seconds.
  • Delay before detonating a charge or throwing another one has been reduced from 0.75 seconds to 0.15 seconds.
Bug Fixes
  • Fixed an issue where Remote Explosives could destroy the meteor in Dusty Divot.

References[editar | editar código-fonte]